おはようございます☆
本日は総社南高校のオープンスクールです。
暑くなると予想されますので、しっかり水分補給等して、気をつけてお越しください!
皆さまのお越しを心よりお待ちしております♪
This entry was posted on 水曜日, 7月 26th, 2017 at 6:14 AM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.