野球部の応援に行ってきました!
暑い中、全力でプレーする野球部員に負けないくらい全力で応援していました。
野球部の皆さん、本当にお疲れ様でした!
This entry was posted on 金曜日, 7月 21st, 2017 at 12:10 AM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.