たった今、北海道を出発しました✈️!これから岡山に戻ります。広島空港に一旦つきますが(笑)
飛行機が飛び立つときは、行きと違って、「わぁ〜😁」という声が響いてました(笑)少しは飛行機に慣れたということかな?
しばらくは空の旅を満喫します✌️
This entry was posted on 金曜日, 6月 16th, 2017 at 3:32 PM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.