東京駅でスカイツリー班とジブリ班は解団式を行いました。
団長と旅行業者の方からご挨拶いただきました😊
新幹線のホームに移動し、15時10分発の新幹線で岡山に帰ります!
This entry was posted on 金曜日, 6月 16th, 2017 at 3:05 PM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.