おはようございます😄
恒例?の朝の散歩のお時間です!今日の天気は曇りですが、せっかく札幌にいるので、散策しなければ勿体無い😤
児子先生のチェックを受け、いってらっしゃい👍
This entry was posted on 金曜日, 6月 16th, 2017 at 6:12 AM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.