迷っている生徒もいましたが、全員無事に帰ってきて、班長会も終わりました😊
明日は最終日です。
今日も疲れていると思うので、明日に備えてゆっくり休みましょうね!
23時消灯・点呼です。
This entry was posted on 木曜日, 6月 15th, 2017 at 10:41 PM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.