今日は、総社南高校第36回 卒業証書授与式でした
最高の天気に恵まれ、無事に挙行されました
ジャミでの生活を胸にしまって
明日から始まる新生活を頑張ってください!
ジャミは、君たちのことをこれからも全力で応援しています!!!!!!
This entry was posted on 金曜日, 3月 1st, 2024 at 2:29 PM and is filed under 学校行事, 3学年. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.