11月10日(月)に火事を想定した防災避難訓練が行われました。
前回の反省を踏まえ、整然と真剣に訓練ができたと思います。
避難後、講評と消防署の方による講話、さらには、はしご車による救助の実演もあり、有意義な訓練となりました。

This entry was posted on 月曜日, 11月 10th, 2014 at 6:16 PM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Both comments and pings are currently closed.