今日は、1限、2限はホストブラザー、シスターと一緒に授業に参加し、3限は校庭でフリスビー体験、4限.5限は日本語の授業に参加、6限、7限は化学の授業に参加しました。 生徒たちはこちらの家庭生活、学校生活に慣れ、英語での問いかけに憶することなく立ち向かっています。
This entry was posted on 火曜日, 8月 1st, 2017 at 4:00 PM and is filed under 学校行事. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.