今日は、1限から3限はホストブラザー、シスターと一緒に授業に参加し、4限、5限はドラマの授業に参加しました。 午後は、オーストラリア史の授業を受け、中学生のsociety and culture という授業に参加しました。
This entry was posted on 月曜日, 7月 31st, 2017 at 4:27 PM and is filed under 学校行事. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed.
Both comments and pings are currently closed.