グラント高校での生活が始まりました。まず、生徒会の生徒さんが全校を案内してくれました。その後全校集会で紹介され、それぞれ記念品をいただきました。休憩時間をはさんでクッキングの授業に参加しました。
This entry was posted on 金曜日, 7月 28th, 2017 at 2:21 PM and is filed under 学校行事. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.