暑い中体育館で終業式が
行われました
まずはALTの先生とのお別れ会がありました
生徒会長から御礼の挨拶がありました
花束を渡してお送りしました
その後表彰式と、壮行式が行われました。
This entry was posted on 水曜日, 7月 19th, 2017 at 9:36 AM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.