全員で無事、岡山に到着しました!
疲れている顔や、終わりたくない!と寂しそうな顔、いろんな顔で帰ってきました😄✨
家に帰るまでが修学旅行!
修学旅行の余韻に浸りながら、ゆっくり休んでくださいね😊
This entry was posted on 金曜日, 6月 16th, 2017 at 6:55 PM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.