これから皇居のレストハウスで昼ごはんです。
ご飯が終わればついに東京駅に…
最後の東京を味わいましょう
This entry was posted on 金曜日, 6月 16th, 2017 at 1:35 PM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.