それぞれの班に分かれて行動開始!
早くも札幌に移動する班もあれば、ガラス吹き体験をする班、デザートを求めてうろうろする班様々です😊
This entry was posted on 木曜日, 6月 15th, 2017 at 11:19 AM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.