おはようございます😄
今日は班別自主研修!たくさん歩いて、たくさん散策するぞ!とみんな意気込んでいることと思いますが、あいにくの雨です☔️
さすがに朝散歩をする生徒も今日は見られませんでした😅
This entry was posted on 木曜日, 6月 15th, 2017 at 6:23 AM and is filed under 未分類. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. Both comments and pings are currently closed.
Comments are closed.